Wednesday 3 November 2010

apa nak di buat ya?

Posted by fyda at 14:22
hmm..aku demam dan batuk..tetiba jak aku sakit masa balik dr jalan2 d ujana kewangan..aku dan kwn2 ku begilaaa kmi d uk.kmi bergambar puas2 smpai nak mampus..hahahahaha...uhmmm aku ada masalah besarrr gilak,,,ada orang pengkid ni ajak aku kapel..aku tak tahu nak ckp macamna dengan orang tu kalau aku tak nak terima ea kapel dengan aku.aku bukan jenis orang suka sama pengkid.sudah berkali2 aku cakap sama PENGKID tu kita berkawan jaa,,tp ea inda pandai paham..sampai sekarang aku belum balas sms nya lagii.aku mahu lariii dari orang tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...aku doakan ea semoga ea kembali menjadi wanita yg sejatii...amin...amin

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare