Friday 20 May 2011

agak sterss...

Posted by fyda at 17:29
sekarang ujian,,surii laa..sbb agak lame jgak x dapat nk update blog ney..XD
sterss la,,banyak subjek x boleh cover lagi..terutamanya paper bi..buat karangan smpai 350 patah perkataan..tib2 jerk ,msa jawap paper bi tuh kepala otakk aku ni blankk!x tau nak buat apee...aku berharap la sangat2 agar paper bi aku tuh x la dapat C..sangat memalukan tau kalau dapat C..:(
harini hari jumaat tu sbb aku on9,,then trus terpikir nak update blog..ahaha..selalu nya aku on9 pon,,lupe gak nk update blog,,yg first skali kalau aku on9 mesti bkak fb..tulha budak zaman sekarang,,x sah kalau x bukak fb..mesti risauuu jerk ngn fb...nak jgak tgn tu bukak fb..btw..aku ni pun x tau ape dah aku merepek ni hah..XD
..bsuk pegi lebri..rajin sgtt..sbb mmg setiap hari sbtu aku memang slalu berkunjung ke lebri..yeler,,mesti pakcik lebri tu naik busan tengok mka aku jer,,,dahla haritu mase study ngn kwn2 tibe2 urg lebri tu mara,,siap tutup lampu g..kmi pun terpaksa aa bergelap sementara..huhu..seramm jgak la kalu sorg2..uhuhu..BTw..ak nak studyy betui2 x nak dah men2 ni sbb tahun depan dah nak spm..kejap jer masa berlalu..

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare