Thursday 4 March 2010

JALAN-jalan kat ujana kewangan tiba2~...

Posted by fyda at 22:23
surat dr seseorang...
      
            assalamualaikum waramatullah..
nur afidah aku ingin memohon maaf jikalau aku pernah membuat kesilapan.aku juga ingin memberitahu padamu bahawa aku tak berani dan tak akan bersedia untuk menduduki apa-apa peperiksaan..kerana,aku takut nanti masih ada yang tak puas hati antara kita..dan inilah yang membuatku tak selesa untuk menemui ''cabaran wajib ditempuhi''..aku harus menemuimu agar dapatku menggungkap kata-kata ''indah''.agar aku berasa selesa sedikit.tapi, aku akan lebih-lebih selesa jikalau memberi senyuman ikhlas dari hatimu,sapaan mesra yang selama ini kau takut-takut untuk mengatakannya kepada ku..(copy)hihi

 AKU TAK PAHAM APA SEBBENARNYA YANG SEDANG DI KATAKAN DALAM SURAT INI..

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare