Thursday 4 March 2010

my birthday~!!

Posted by fyda at 21:04
hari ni birthday aku..aku sangat gembira..tetapi banyak perkara buruk yang terjadi..dari pagi sampai balik..
1)kaki aku terpelecok di depan urang ramai tyme aku awak kek(siap melatah lagi tu)
2)masa nak tiup lilin kena sembur tepung secara mengejut(wawawawa)hais kotor baju aku..(tapi syok juga la)
3)aku panik!!hp aku hilang...(huahuawaa)aku sangat takut di tahap yang terlampau gila..
4)upacara aku mencek eg urang dan memaki hamun siapa yang mengambil hp aku tuu...
5)aku sayang hp aku yang hilang tuu..byk gambar dan kredit aku dekat hp tuu ada 20 ringgit lg..muahahahaha~!

TOLONG KEMBALIKAN HP AKU~!!

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare