Monday 15 February 2010

Posted by fyda at 23:23
chakzz!oh no,,Im so tired today..round-ROUND centre point,1 borneo,karamungsing..
harini aku beli buku kerja sekolah..aku hepi sgt sebab kena belikan novel dear yayah the series..wah aku sungguh teruja sekali..sudah la harga nya agak mahal..tadi tengari lunch kat kedai taufik,,kedai yang terkenal dengan sup yang enaK..sekali makan nak lagi..haha..aku nak p tengok wayang cerita LU PIKIR LA SENDIRI NABIL YANG BERLAKON..nampak macam syok tapi malang nya aku tak ada kawan nak p tengok..parents aku pun tak nak tengok sibuk pasal camera yang nak di beli..aku apa lagi round-round centre point la dengan COUSIN aku..penat jugak sampai kami sesat cari parents..

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare