Sunday 14 February 2010

PMR OH PMR!!!

Posted by fyda at 22:41
arrggghhh..stress nak test pmr lagi tiga minggu..study!study!Im so scared..I not confident I can a good mark in all subjects..but my parents give me support what i do.!!
everyday my parents selalu marah-marah..tapi sebenarnya dorang marah untuk kebaikan jugak.telinga nih berbuih mendengar ceramah,tazkirah la..pagi-pagi pun kena..huh!dengar jer laa....tahan ja telinga ni....HOT!HOT!..umm tadi pun baru jak kena ceramah..aku kena cabar mesti lulus test bulan tiga ni..kalau tak lulus juga mesti aku kena kata(buang duit saja tuisyen tuu kalau tak dapat apa-apa)..aku takut pmr..masa sekejap saja berlalu..orang kata aku ni macam tak takut pmr..padahal aku sendiri sangat takut..adakah aku ni seorang yang mampu berjaya separti orang lain?atau aku ni hanya seorang yang hidup selalu gagal?setiap malam kalau aku belajar aku mesti mengantok..macam-macam dah aku buat untuk mata ni tidak mengantok..aku cuci muka la,minum la..mata ni aku tahan lama-lama tetapi secara automatik tertutup sendiri..sudah la aku paling lemah subjek bahasa inggeris,science and mathematics...and i want enter school asrama..i want berdikari,find many friends,study together with my friends..please help me solve my problem!???

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare