Thursday 6 January 2011

azam baruu 2011..

Posted by fyda at 22:13
semekom..tahun ni umur aku genap 16 tahun..aku masih d sekolah lama ku di smk mutiara. setelah ku puas memikir..aku mengambil keputusan tahun ini aku mengambil subjek perakaunan, perdagangan dan add maths..sebenarnya add maths aku tak boleh, tapi aku cuba sedaya upaya ku untuk belajar sampai faham..kebanyakan senior kat sekolah aku cakap..add maths susah..susah sangat ker?atau dorang yg belajar tak bersungguh-sungguh sampai berkata susah..aku terpaksa mengambil add maths kerana ada kelebihannya iaitu boleh masuk matrikulasi..aku sanggup demi masa depan ku..cewah!tahun ni aku bersemangat untk belajar subjek-subjek baru..walaupun subjek geografi sudah tiada,,aku mahu belajar subjek itu,,krn ianya memplajari lebih mendalam tentang malaysia serta negara2 lain..malngnya subjek ini tidak ada di tingkatan 4..aku berharap tahun ini aku dapat menuntut ilmu dengan hati yang ihklas dan dapat memahami apa yang di ajar guru..amin..

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare