Monday 3 January 2011

syukur alhamdullilah

Posted by fyda at 22:03
smekom..alhamdullilah aku sangat2 bersykur krn dapat kputusan pmr yg agak baik..sebab sblum ni aku slalu ggal subjek mathematics..kadang gagal subjek bi..fuhh!masa cuti2 ni aku selalu berharap dapat kptusan 4A 4B..sementara menuggu result pmr keluar aku mendaftar scra on9 msuk teknik tp malangnya beberapa minggu sblum result kluar aku bkak intrnet tuk cek aku dapat msuk teknik ke tidak,,rupanya2 aku tak dapat msuk,,sedih aku,,uwaaa!aku semangat suda tu mau msuk teknik supaya pergi skola naik moto setiap hari..kini musnah harapan ku!keputusan pmrsmakin dekat..jantungku berdegup dgn kencang...cewaah!hehe..
alamak bsok kluar suda result,,tidur tak lena,,mkn tak kenyang,,fuhh,,kini hari yang d tunggu2,,sudahpun tiba,,aku sedih sangat sbb tak dapat pegi amek result krna aku d melaka...uwaa...takut suda ni,,mau ahu jgak pa result pmr aku..tiba2 ckgu jamatin aku call lalu aku terus menyuruh mummy ku tnya apa result aku..aku apa lg ambik hp catat..jeng!jeng!jeng!bm:B bi:C math:C sains:B sejarah:B geo:B kh:C agama:B..oh syukur alhamdullilah nada yg gagal dan  nada D..aku lompat2 sini sana semua orang tgok masa tu aku dekat orang ramai..mesti orang cakap(apalah budak ni gilee kot)hahaha..aku peduli apaaa..hepi sangat suda ni..tiba2 aku sedih selama ni aku target 4A 4B skali dapat 5B 3C sja,,nda A lagi tuu..tapi apa2 pun aku bersyukur sangat2..aku sangat berterima kasih yg tak terhingga kat parents ku yg slalu bg smangat yg slalu bg aku cramah setiap hariii smpai aku merati...kawan2 aku pn jgak thank you all...tahun ni aku berazam ubah sikap aku ni dan belajar rajin2!aminnnnnnnn

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare