Sunday 16 January 2011

beljar matapelajaran baru

Posted by fyda at 11:54
assalammualaikum..besok sya dah mula bbelajar subjek-subjek baru..aku mengharap semoga subjek-subjek baru seperi perakaunan, add mathematics dan perdagangan dapat ku fahami..aku mahu target markah yang tinggi pada ketiga2 subjek di atas..aku jugak telah pergi membeli buku add mathematics d kedai juncho.semasa di kedai juncho jugak aku terserempak dengan kawan aku iaitu requina..lalu kami pun bersama2 mencari buku rujukan..malangnya di labuan ni kedai buku pun tak banyak..lama jugak la aku dengan requina di kedai buku tu..lepas tu,,kami pun beredar ke kedai lain untuk mencari kedai buku lain..aku dan requina pergi ke sebuah kedai buku iaitu KEDAI KITA..setibanya di kedai itu,,kami mencari buku rujukan yang lebih bagus berbanding di kedai juncho..ternyata kedai buku yang kami kunjungi ini sama sahaja dengan kedai buku d juncho..lalu kami pun berpatah balik ke kedai juncho..aku hanya membeli buku rujukan add mathematics...buku perakaunan aku tidak membeli kerana ianya tidak memenuhi krikteria yang ingin ku beli..hehehehe

0 comments:

Post a Comment

 

take my hands and be my friends.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare